دستگاه لیزر دایود Vikini

نکاتی در خرید لیزر دایود دست دوم Vikini Diode laser ، فروش لیزر دایود دست دوم Diode Laser ، خرید لیزر دایود دست دوم سالم Diode Laser ، خرید و فروش لیزر دست دوم ، شناخت لیزر دایود دست دوم  Diode Laser Vikini :

یکی دیگر از دستگاه های لیزر موهای زائد ، دستگاه لیزر دایود یا Diod Laser است که در نوع خود یکی از کم نظیرترین هاست . به علت عمق نفوذ بالاتر طول موج دایود لیزر ، بالطبع درد بیشتری در دستگاهای نسل قدیم وجود داشت ، ولی به مرور با ارتقای دستگاهای نسل جدید شیوه تابش در لیزر دایود بصورت متناوب و سریع تر شد و میزان درد بطور چشمگیری کاهش یافت . همچنین سیستم های خنک کنندگی قوی تر نیز به دستگاه لیزر دایود اضافه گردید که باعث شد استفاده کنندگان از این دستگاهها کمترین درد ممکن را داشته باشند . لیزر دایود با تکنولوژی های جدید آن دستگاه بسیار مناسب و عالی برای تیپهای مختلف پوست است .

در زمان خرید و فروش دستگاه لیزر دایود دست دوم باید به موارد زیر به دقت توجه لازم را نمود :

در لیزر دایود بر خلاف ipl  ها نیازی به تعویض لامپ نیست اما در طولانی مدت ممکن است نیاز به تعویض هندپیس باشد . از این رو سالم بودن هندپیس از نکات حائز اهمیت می باشد .

اطمینان از عملکرد صحیح کولینگ دستگاه لیزر دایود ، برای تست کولینگ هندپیس دستگاه را روشن نموده و هندپیس مورد نظر را در حالت اماده (Ready) قرار میدهیم. در این حالت پس از مدتی تیپ هندپیس می بایست کاملا سرد شود. لازم به ذکر است در دستگاههای پیشرفته تر درجه سردی کولینگ دستگاه قابل تنظیم است .

نکته بسیار مهم در خرید دستگاههای دست دوم توجه به شرکت فروشنده دستگاه می باشد که بهتر است نماینده انحصاری فروش دستگاه باشند و نیز باید اطمینان حاصل نمود که شرکت مربوطه خدمات دستگاه را ارائه می دهد .

حتما از شرکت فروشنده و ارائه دهنده خدمات خواسته شود در صورت امکان تست کالیبراسیون و تنظیم انرژی خروجی را بر روی دستگاه انجام دهند .

هندپیس های لیزر دایود خیلی بیشتر از تعداد شاتی که توسط سازنده گارانتی شده قابل استفاده هستند . اما به مرور عمر دستگاه کم میشود پس باید این نکته را مد نظر قرار داد و زمان دقیق تعویض سورس لیزر را جویا شد .

تعداد کل شات زده شده با دستگاه دایود لیزر دست دوم همانند ipl ها این عدد بر روی شمارنده ای که در دستگاه لیزر دایود وجود دارد ثبت می شود و غیر قابل تغییر هستند لذا بدیهی است که این عدد میزان سنجش خوبی از کل کارکردن دستگاه می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .

منبع و ماخذ : nice-tn.com