دستگاه لیزر دایود Epilia RF

آشنایی با لیزر دایود  Epilia Diode Laser ، دستگاه لیزر دایود Diode Laser چیست ، عملکرد لیزر دایود Diode Laser را بشناسیم ، معرفی بهترین لیزر دایود Laser Diode ، درمان موهای زائد با دستگاه لیزر دایود Diode Laser Epilia RF :

لیزرهای دایود Diode laser یکی از پر کاربرد ترین لیزر ها در علم پزشکی به ویژه در شاخه پوست، زیبایی و لاغری می باشند . لیزرهای دایود در دسته لیزرهای نیمه هادی قرار می گیرند زیرا ماده فعال لیزر دایود از مواد نیمه هادی ساخته شده است . این ماده فعال توسط میدان RF تحریک گشته و از خود پرتوهای لیزر با طول موج مشخص ساطع می نمایند .

طول موج هایی از دستگاه لیزر دایود Diode Laser که در پزشکی کاربرد دارند 940 نانومتر برای جوانسازی 980 و 1470 نانومتر برای لیپولیز ( که در لاغری کاربرد دارد ) و 808 و اخیرا 755 نانومتر که در رفع موی زائد کاربرد دارند . در این مقاله تمرکز ما بر لیزر رفع موهای زائد می باشد . پس هر جا در این مقاله از لیزر دایود Laser Diode صحبت شد مقصود لیزر رفع موهای زائد و طول موج 808 نانومتر می باشد .

چند نکته قابل توجه در خصوص دستگاه لیزرهای دایود Laser Diode :

1- به دلیل نوع سورس به کار رفته در لیزرهای دایود این دستگاهها نسبت به ضربه و تکان مقاوم تر بوده و قابلیت حمل بالاتری نسبت به دستگاههای دیگر دارند لذا در جاهایی که مکان دستگاه متغیر است این لیزرهای رفع موی زائد گزینه مناسبی می باشند .

2- لیزرهای دایود به دلیل سرعت بالایی که دارند می توانند کل بدن را در زمان قابل قبولی لیزر نمایند .

3- از آنجا که لیزرهای دایود لامپ ندارند پس هزینه تعویض لامپ هم نداشته و هزینه های جانبی پایینی برای پزشک خواهند داشت .

4- یکی از نکات بسیار مهم در ارتباط با لیزرهای دایود کیفیت سورس استفاده شده می باشد که با کیفیت ترین نوع سورس توسط شرکت Dilas آلمان ساخته می گردد که بدلیل قیمت بالای آن صرفا در دستگاههای کره ای و اروپایی مورد استفاده قرار میگیرد .

5- کیفیت نوع لنزها و خنک کننده دستگاه نیز بسیار حائز اهمیت می باشد .

6- خنک کننده اصلی در لیزر دایود از نوع تماسی یا کانتکت می باشد اما قابلیت استفاده از Air cooling هم به عنوان خنک کننده اضافی وجود دارد .

7- لیزرهای دایود به دلیل داشتن عمق نفوذ و پهنای پالس بالا قابلیت استفاده برای پوست های تیره را هم دارند .

دستگاه لیزر دایود Diode Laser برای موهای اضافه و آزار دهنده تمامی بدن و صورت طراحی و ساخته شده است که برای استفاده از آن و نتیجه گیری از درمان با این روش بایستی با فاصله یک یا چند ماه انجام بگیرد و هر درمان ملزم به ۵ یا ۶ جلسه است که شرکت کردن منظم در جلسات به نتیجه گیری بهتر از عمل کمک می کند و باید افراد به طور منظم در جلسات حضور داشته باشد .

لیزر دایود یکی از مناسب ترین روش های انتخابی فرد برای حذف موهای زاید است که بوسیله جذب ملانین بالا و میزان نفوذ بیشتر به از بین رفتن هر چه زودتر موهای زائد کمک می کند همچنین دستگاه لیزر دایود به دلیل سرعت بالایی که در حین انجام عمل دارد به از بین بردن موهای زائد در زمان کمتر کمک فراوانی را می کند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .

منبع و ماخذ : nice-tn.com