آی پی ال اس اچ آر IPL SHR

دستگاه آی پی ال IPL حذف موهای زاید ، مزایای لیزر آی پی ال IPL SHR ، دستگاه آی پی ال SHR IPL درمان موهای زائد ، بهترین دستگاه لیزر موهای زاید IPL SHR ، دستگاه اس اچ آر لیزر موهای زاید IPL SHR :

دستگاه آی پی ال IPL SHR چگونه موجب رفع موهای زائد می شود ؟ رنگدانه های پوستی تحت عنوان “ملانین” نقاط هدف دستگاه لیزر آی پی ال IPL هستند . این رنگدانه ها موجب جذب انرژی نورانی و تبدیل آن به انرژی حرارتی می شوند . از آنجائیکه رنگدانه های ملانین در پیاز مو تراکم بیشتری دارد، این تبدیل حرارتی موجب تخریب و از بین رفتن پیاز مو و کاهش صدها فولیکول مو در هر تابش اشعه می شود .

این تکنیک در چه نقاطی از بدن قابل استفاده است ؟ تمام مناطق بدن می تواند تحت درمان با دستگاه آی پی ال IPL SHR قرار بگیرند و هیچ تفاوتی هم بین زنان و مردان از این لحاظ وجود ندارد . انواع پوست ها و انواع مو با رنگ های متفاوت می تواند تحت تأثیر این درمان قرار بگیرد . البته به علت تراکم ملانین در پیاز موهای تیره، افرادیکه دارای پوست روشن و موهای تیره هستند پاسخ درمانی بهتری به این تکنولوژی میدهند . در افرادی که پوست تیره تری دارند به دلیل اینکه رنگدانه های ملانین موجود بیشتری در سطح پوست دارند موجب جذب مقداری از انرژی نورانی می شوند لذا انرژی کمتری را به پیاز مو انتقال داده، بنابراین نیازمند جلسات بیشتری برای درمان هستند .

چند جلسه برای درمان با دستگاه لیزر آی پی ال IPL مورد نیاز است ؟ هر تار مو در سه مرحله رشد می کند اما فقط در فاز رشد فعال، تراکم ملانین در پیاز مو به اندازه ای است که انرژی نورانی را در حد تخریب جذب می کند . از آنجائیکه در هر مقطع زمانی تنها یک سوم موها در این فاز قرار دارند، لذا حداقل 4 تا 8 جلسه برای درمان موهای ناخواسته مورد نیاز است . افرادی که دارای پوست تیره یا موهای روشن هستند نیازمند جلسات بیشتری برای درمان هستند .

آیا تأثیرات این روش دائمی است ؟ بایستی بدانید که هیچ یک از روش های رفع مو، دائمی و مادام العمر نیستند اما اثر آی پی ال IPL SHR نسبت به سایر روش های موجود ماندگاری بیشتری دارد . برخی افراد به طور کامل درمان میشوند اما اغلب افراد پس از مدتی با رویش مجدد موهایی با ضخامت کم و کم رنگ تر مواجه میشوند که نیازمند سالانه یک جلسه درمان نگهدارنده هستند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .

منبع و ماخذ : nice-tn.com