لیزر آی پی ال IPL SHR SMQ

جوانسازی با دستگاه آی پی ال IPL ، لیزر موهای زاید با دستگاه آی پی ال IPL ، تاثیر دستگاه آی پی ال در درمان چین و چروک و خطوط IPL SHR ، آشنایی با قابلیت دستگاه آی پی ال در درمان زیبایی و جوانسازی IPL SHR :

تاثیر دستگاه آی پی ال IPL در جوانسازی پوست ؟ دستگاه لیزر آی پی ال IPL به حفظ شفافیت پوست میتواند کمک می کند . گزینه های زیادی برای بهتر نمودن ظاهر پوست از کرم ها و لایه بردارها گرفته تا میکرودرم و لیزر وجود دارد . آیا تمام این روشها می توانند بدون اختلال در فعالیتهای روزانه ،بهبودی را تضمین کنند ؟

راه حلی که دستگاه آی پی ال IPL با استفاده از جوانسازی با نور ارائه می دهد دارای مزایا زیر است :

1- نتایج حاصل از کاربرد دستگاه آی پی ال IPL در جوانسازی پوست در حد متوسط است .
2- همه نواحی صورت را درمان می کند نه فقط نواحی کوچک آنرا .
3- بیمار می تواند بلافاصله به فعالیت های روزانه خود برگردد .
4- بصورت تدریجی ظاهری طبیعی را ایجاد می کند .
5- نتایج آن در دراز مدت قابل مشاهده است .

جوانسازی پوست با دستگاه آی پی ال IPL موثرترین درمان در تمام گزینه هاست . دستگاه آی پی ال IPL می تواند بیماری های پوستی زیادی را همزمان درمان کند . این روش درمانی روی قرمزی های پوست که ناشی از عروق خونی بوده و لکه های رنگی نظیر فرکل و آنهایی که ناشی از افزایش سن و نور خورشید هستند نیز موثر می باشد . همچنین دستگاه آی پی ال IPL گردن و دست ها را که اغلب آسیب ناشی از نور خورشید در آنها بیشتر دیده می شود، درمان می کند .

لازم به ذکر است دو نوع پیری وجود دارد، ذاتی و بیرونی . پیری ذاتی اجتناب ناپذیر است، همانطور که سن ما افزایش می یابد، به طور طبیعی پوست نازکترو خشکتر می شود . کاهش مقدار کلاژن انعطاف پذیری پوست را کمتر می کند . هرچه انعطاف پذیری پوست کمتر شود، ممکن است چین و چروک های عمیقتری شروع به ظاهر شدن نمایند . سرعت این وقایع را برای هر فرد ژنتیک او تعیین می کند . این روند ابتدا بین سنین 30 تا 35 سال قابل توجه هستند .

پیری بیرونی یا اکتسابی بخاطر قرار گرفتن پوست در معرض محیط ایجاد می شود . پیری بیرونی عامل اساسی در پیرتر یا جوانتر بنظر رسیدن فرد نسبت به سن طبیعی می باشد . قرار گرفتن در معرض نور خورشید یک فاکتور مهم در پیری بیرونی می باشد . پیری ناشی از نور زمانی رخ می دهد الاستین و کلاژن تخریب شده جایگزین نشده و موجب پیدایش خطوط ریز و چروک می شود .

همچنین پیری ناشی از نور باعث تغییرات رنگی به همراه گسترش ضایعات سنی و قوام ناخواسته پوست می گردد . شیوه زندگی نیز در پیری بیرونی مهم است . کشیدن سیگار در تخریب الاستین و کلاژن دخیل بوده و قابلیت ترمیم بدن را مختل می کند . ساده ترین راه برای دیدن تفاوت بین پیری درونی و بیرونی، مقایسه پوست صورت و دست و گردن که معمولا در معرض نور خورشید است با به عنوان مثال پوست قفسه سینه یا قسمت داخلی بازو می باشد .

دستگاههای آی پی ال IPL با توجه به پروتکل های درمانی متعدد میتوانند برای جوانسازی پوست صورت و بدن و یا درمان برخی لکها و ضایعات پیگمانته و خطوط و چین و چروکها هم موثر باشند ولی باید این واقعیت را پذیرفت که میزان اثربخشی با این روش درمانی نسبت به لیزرهای تخصصی جوانسازی دارای ماندگاری و تاثیرات کمتری می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .

منبع و ماخذ : nice-tn.com