لیزر الکس دایود Velux

اولین لیزر الکس دایود اسکنری Alex Diode Velux ، جدیدترین لیزر الکس دایود Diode Alex Velux ، لیزر دایود الکساندرایت اسکنری ولوکس Velux Laser ، بهترین دستگاه دایود الکس اسکنری Velux Diode Alexandrite Laser :

همانطور که می دانید لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser در دسته لیزرهای حالت جامد و لیزر دایود Diode Laser در دسته لیزر های نیمه هادی قرار می گیرد . از طرفی می دانیم که طول موج لیزر دایود در رفع موهای زائد 808 نانومتر و در لیزر الکساندرایت 755 نانومتر می باشد . این طول موج ها به ماده اصلی سورس لیزر ها بستگی دارد . جالب است بدانید در لیزرهای نیمه هادی با تزریق ناخالصی به سورس آن ها می توان طول موج های متفاوتی را دریافت نمود که اخیرا برخی از شرکت های تولید کننده سورس لیزر های دایود موفق شده اند از لیزر دایود طول موج 755 نانومتر را دریافت نمایند .

در واقع سیستمهایی که با عنوان الکس دایود مطرح می شوند، همان لیزر های دایودی هستند که از خود طول موج 755 نانومتر ساطع می کنند . دلیل این امر بالا بردن جذب ملانین در لیزرهای دایود است . البته به غیر از طول موج که در این دستگاهها تغییر کرده تمامی سیستم همانند لیزر های دایود معمولی می باشد .

اما در این بین سیستم جدید دیگری هم وجود دارد ، شرکت آیلودا در کشور کره که به خلاقیت در لیزرهای موهای زائد در جهان مشهور است با ترکیب دو لیزر الکساندرایت Alexandrite و لیزر دایود Diode لیزر قدرتمندی را تولید کرده است که در هر شات هر دو طول موج 755 نانومتر و 808 نانومتر را از خود همزمان ساطع می نماید . پس هم از عمق نفوذ بالای لیزر دایود بهره میگیرد هم از جذب بالای ملانین لیزر الکساندرایت استفاده میکند این ترکیب اثر بخشی بالایی از خود به جای گذارده است ، نام این دستگاه قدرتمند که معجزه ای در رفع موهای زائد به شمار می رود لیزر الکس دایود اسکنری ولوکس Velux می باشد .

جالب است بدانید اگرچه لیزر قدرتمند Laser Velux در دسته لیزر های دایود قرار میگیرد اما نیازی به هیچ ژلی در سطح پوست ندارد و این قابلیت انحصاری فقط در سیستم لیزر الکس دایود Velux قابل مشاهده میباشد ، همچنین از جمله تکنیک های منحصر به فرد این دستگاه که در کاهش چشمگیر درد حین عمل لیزر موهای زائد اثر دارد ، اسکنر هوشمند این دستگاه می باشد .

الکس دایود اسکنری آخرین نسل از دستگاههای لیزر درمان موهای زائد می باشد، که با استفاده از تکنولوژی اسکنری موفق شده میزان اثر بخشی دستگاه را در درمان موهای زائد بسیار ارتقا بخشد . دستگاه Velux جدیدترین و به روزترین دستگاه لیزر ساخت کمپانی ilooda کره است که با استفاده از تکنیک اسکنری به صورت انحصاری موفق شده نظر جمع کثیری از متخصصین پوست و مو را در جهان به خود جلب کند .

استفاده از تکنولوژی نوین تابش لیزر به صورت اسکنری در این دستگاه سبب شده که این دستگاه همانند یک اسکنر ، نور لیزر را به صورت خطوط موازی و پشت سر هم بر روی پوست تابانیده و امکان درمان مناطق وسیع در زمانی بسیار کوتاه با بالاترین میزان اثر بخشی را فراهم میکند بدون آنکه حتی یک تار مو را جا بگذارد . از دیگر مزیت های این تکنولوژی منحصر به فرد، وقت گیر نبودن درمان، یکنواختی در میزان اثر بخشی ارتقای سطح کیفی درمان و نیز از بین بردن موهای زائد مقاوم بر درمان است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .

منبع و ماخذ : nice-tn.com