لیزر الکساندرایت PENTO

دستگاه لیزر الکساندرایت کره ای پنتو PENTO 9900 درمان موهای زائد ، لیزر الکساندرایت Pento Alexandrite Laser :

دستگاههای لیزر موهای زاید الکساندرایت از گروه لیزرهای جامد با طول موج 755 نانومتر میباشد که با استفاده از طول موج نوری با انرژی پرتویی بالایی منتشر میگردد و منجر به فرایند فوتوترمولیزر میشوند ، لیزرهای الکساندرایت به دلیل تخریب فولیکول و عدم آسیب به سایر بافتهای بدن هیچ عارضه و تخریبی را بر روی پوست ایجاد نمیکنند .

دلیل از بین رفتن موهای زائد در این دستگاه مربوط به جذب بسیار بالای ملانین آن میباشد بطوری که بالاترین ضریب جذب را در بین همه لیزر های رفع موی زائد در جهان را دارد . همچنین امروزه نسلهای پیشرفته و قدرتمند این دستگاه این توانایی را دارد که در کنار موهای ضخیم و تیره که معمولا همه لیزرها بر روی آنها تاثیرات مثبتی را دارند بر روی موهای کم عمق و کرکی نیز دارای اثربخشی بالایی باشند .

امروزه لیزرهای الکساندرایت معروفی در بازار درمانی موجود است که از معروف ترین لیزرهای الکساندرایت میتوانیم به برندهای الکساندرایت نابلکس Noblex ، الکساندرایت کندلا Candela ، الکساندرایت نابلین Nobleen ، الکساندرایت کلاریتی Clarity ، الکساندرایت پنتو Pento ، الکساندرایت الیت Elite و … اشاره نمود .

کمپانی معتبر و شناخته شده آیلودا ilooda در کشور کره جنوبی پس از سالها تحقیق و توسعه از سال 2006 بر روی انواع برندهای لیزر الکساندرایت نهایتا در سال 2022 موفق گردید جدیدترین دستگاه لیزری الکساندرایت خود را با نام الکساندرایت PENTO 9900 به بازار تجهیزات زیبایی و لیزر عرضه نماید ، دستگاهی که موفق گردیده تمام مجوزها و استانداردهای داخلی و بین المللی از جمله FDA آمریکا را از آن خود نماید .

مجهز به سیستم خنک کننده فوق سریع GCD
امکان اتصال به سیستم ایرکولینگ
قابلیت تابش لیزر بصورت فلت Flat top beam
مجهیز به سیستم کالیبراسیون هوشمند در خروجی انرژی
دارای سری های یکبار مصرف و شخصی برای هر مراجعه کننده
سرعت بسیار بالای سیستم حتی در اسپات 24 میل با 2 هرتز بر ثانیه

دستگاه لیزر الکساندرایت پنتو pento 9900 دارای سیستم هوشمند کنترل ایمنی و سنسورهای هوشمند عیب یابی و کالیبراسیون خودکار بوده و انرژی ثابت و پایداری رو با پالسهای مربعی یکنخواخت خروجی میدهد و حتی بعد از استفاده طولانی مدت شاهد هیچگونه افت یا تغییر در جریان انرژی نخواهیم بود . دارای منبع تغذیه ولتاژ بالا بوده و سرعت بالای ۱۰ هرتزی رو خروجی میدهد . این دستگاه قابلیت تغییر اسپات سایز تا 11 نقطه رو داراست و حتی در سایز 24 میل هم دارای خروجی انرژی ثابت و پایدار با عمق نفوذ بالا میباشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .