کرایو کولینگ زیمر کولکس

دستگاه کرایوتراپی کولکس مهندسی معکوس کرایو زیمر آلمان Coolex Cryo :

فروش دستگاه کرایوتراپی لیزر کولکس Coolex ، خرید کولینگ لیزر کرایو زیمر آلمان Zimmer Cryo ، قیمت دستگاه خنک کننده هوا کولینگ لیزر کولکس مهندسی معکوس زیمر آلمان Zimmer Cryo ، دستگاه ایرکولینگ لیزر کولکس کرایوتراپی Coolex Cryo :

کرایوتراپی روشی است که از طریق انتقال سرمای کنترل شده بوسیله هوای خنک بر روی بافت موجبات کاهش دما در ناحیه مورد نظر را فراهم میکند . اثرات مثبت سرما که در نتیجه کرایوتراپی در بدن ایجاد می شود این روش درمانی را به عنوان یک روش موثر درمانی در کاهش درد و ایجاد بیحسی موضعی معرفی کرده است .

از دستگاههای کرایوتراپی یا ایرکولینگ لیزر برای ایجاد بیحسی موضعی و کاهش درد انواع لیزرتراپی و کاهش التهابات عضلانی عموما استفاده میگردد . مهمترین کاربردهای درمانی دستگاه کرایو کولینگ لیزر کولکس Coolex Cryo میتوان به کاهش درد در لیزرتراپی ، کاهش درد در تزریقات موضعی ، کاهش التهاب و درد عضلانی ، فیزیوتراپی بافتها و تاندونهای آسیب دیده ، درمان کوفتگی و آسیب های بافت نرم استفاده نمود .

قیمت مناسب دستگاه ایرکولینگ کولکس که تقریبا یک چهارم نمونه ایرکولینگ زیمر میباشد و قابلیتهای بالای فنی و درمانی و داشتن سرمایی پایدار به همراه پشتیبانی به روز در تامین قطعات و خدمات پس از فروش بدون تاخیر این دستگاه در ایران آنرا برای کلینیک ها و مجموعه های درمانی زیبایی و لیزر و مراکز فیزیوتراپی گزینه ای مناسب قرارداده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .