لیزر موهای زائد Alexandrite Laser

درمان موهای زائد با لیزر الکساندرایت Noblex Alexandrite Laser ، هزینه لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser ، دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس Alexandrite Laser Noblex ، جدیدترین لیزر الکساندرایت Noblex :

اگر شما تصمیم دارید برای از بین بردن موهای زائد خود از لیزر الکساندرایت نابلکس Noblex Alexandrite Laser استفاده کنید پزشک شما باید نوع و نحوه‌ی تنظیمات مد لیزری را که برای شما انتخاب کرده را به شما توضیح بدهد . تنظیمات نوع لیزری که برای از بین بردن موهای زائد شما استفاده می‌شود به نوع، رنگ و ضخامت پوست شما بستگی دارد . معمولاً برای از بین بردن موهای تیره در پوست‌های روشن و برای از بین بردن مو در ناحیه‌های بزرگتر از دستگاه لیزر الکساندرایت استفاده می‌شود . این لیزر بی‌خطر و مؤثر است و معمولاً هیچ‌گونه عوارض جانبی از خود به جای نمی‌گذارد .

بر خلاف تصور غلطی که در باره لیزر الکساندرایت وجود دارد لیزر الکساندریت Alexandrite Laser یا به اختصار لیزر الکس نوعی برند نیست بلکه نوعی دستگاه رفع موهای زائد می باشد . نام لیزر الکساندرایت از سنگ استفاده شده در سورس یا راد این دستگاه گرفته شده که نوعی سنگ بسیار کمیاب و با ارزش به نام سنگ الکساندرایت میباشد و از کانی با عنوان کریزوبریل به دست می آید . جالب است بدانید سنگ الکساندرایت Alexandrite به مراتب از الماس نادرتر می باشد و خواص بسیاری برای آن ذکر شده است . یکی از خواص فیزیکی و بسیار مهم سنگ الکساندرایت تغییر رنگ آن در نورهای مختلف می باشد . بسیاری این سنگ شگفت انگیز را از بین برنده انرژی های منفی بر می شمارند .

لیزر الکساندرایت از یک سنگ گرانبها به‌عنوان منبع خود استفاده می‌کند . الکساندرایت یک سنگ خاص است که بر اثر نوع نوری که به آن تابانده می‌شود تغییر رنگ می‌دهد . رنگ‌دانه‌های پوست و مو یعنی ملانین‌ها به‌شدت امواجی با این طول‌موج را جذب می‌کنند در نتیجه انرژی ساطع‌ شده از لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser به‌ شدت توسط ناحیه‌ای که از ملانین اشباع‌ شده است، جذب می‌شود مانند پیاز مو و قسمتهای اشباع‌ شده از ملانین در پوست جذب پرتوهای نور توسط ملانین‌ ها باعث از بین رفتن سلول‌ های حاوی ملانین می‌شود . این فرآیند پایه‌ از بین بردن موهای زائد است چرا که با آسیب زدن به تولید مو در ساقه از رشد دوباره‌ مو جلوگیری می‌کند .

اما سوال اینجاست چرا از سنگ الکساندرایت Alexandrite در لیزر موهای زائد استفاده می شود؟ برای پاسخ به این سوال می بایست مروری بر ساز و کار لیزر های از بین بردن موهای زائد داشته باشیم . هر مو دارای ساختمان خاصی می باشد که یکی از بخش های مهم آن رگ خونی است که به مو فرصت ادامه حیات می دهد . هدف در از بین بردن موهای زائد قطع ارتباط مو با این رگ خونی می باشد نه از بین بردن خود مو ، به همین دلیل است که بسیاری از موها تا دو هفته پس از انجام لیزر ریزش می نمایند .

اما چگونه این عمل قطع تغذیه و انهدام مو صورت می پذیرد؟ نام رنگدانه مو ملانین می باشد . ملانین نور لیزر را جذب کرده و به گرما تبدیل می نماید این گرمای حاصل شده از نور لیزر توسط ساقه مو به ریشه مو منتقل می گردد . این گرما در صورت کافی بودن باعث از بین رفتن موی زائد می گردد . نکته اینجاست هر چه طول موج لیزر به گونه ای باشد که ملانین بیشتر آن را جذب نماید عمل رفع موهای زائد بهتر صورت می پذیرد . حال می توان به این سوال پاسخ داد که چرا لیزر الکساندرایت از موثرترین روش های رفع موهای زائد می باشد .

میزان تأثیر دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس Alexandrite Laser در از بین بردن موهای زائد بعد از طی کردن جلسات مورد نیاز درمان که برای موهای نازک بین ۶ تا ۸ جلسه و برای موهای ضخیم ۸ تا ۱۲ جلسه است به 70 تا 80 درصد می‌رسد . همچنین این لیزر در مقایسه با دیگر لیزرها به از بین بردن سریع مو در بخش‌های بزرگتر بدن در مدت کوتاه معروف است . برای کسانی که خواهان از بین بردن موهای زائد در بخش‌های وسیع‌ تری از بدن خود مانند شکم، کمر، پا، سینه و یا شانه‌ها هستند معمولاً دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس بهترین گزینه است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .

منبع و ماخذ : nice-tn.com