لیزر الکس دایود Vikini

دستگاه لیزر الکس دایود اصل کدام است ، لیزر الکس دایود کره ای Diode Alex Vikini ، دستگاه لیزر دایود الکس چگونه کار میکند ، لیزر دایود الکس Diode Alexandrite Vikini ، آشنایی با لیزر الکس دایود ویکینی Alex Diode Laser :

دستگاه لیزر الکس دایود ویکینی Vikini Alexandrite Diode Laser اولین لیزر ترکیبی الکساندرایت و دایود ساخته شده در جهان میباشد که انحصارا توسط کمپانی ilooda کشور کره به تولید رسیده است . این دستگاه ترکیبی قدرتمند از دو هندپیس دایود لیزر با طول موج 808 نانومتر و الکساندرایت لیزر با طول موج 755 نانومتر میباشد که باعث شده علاقه مندان استفاده از این نوع تجهیزات بتوانند لذت استفاده از یک ترکیب قدرتمند در حذف موهای زاید را تجربه نمایند .

لازم به تذکر است که دستگاههای ترکیبی الکس دایود Alexandrite Diode Vikini Laser تفاوت اساسی با لیزرهای مستقل الکساندرایت Alexandrite Noblex دارند که باید تفاوت این دو سیستم را در سورس لیزری آنها جویا شد به طوری که لیزر الکساندرایت از سنگ و کانی گران قیمت الکساندرایت تابش می شود اما لیزر های الکس دایود از مواد نیمه هادی مولد دیودی تاثیر میگیرند و لذا تفاوتهایی در اساس کار این دو نوع لیزر با یکدیگر همچنان وجود خواهد داشت .

در سیستم دستگاه لیزر الکس دایود لیزر Alex Diode Vikini Plus Laser به جای TRT زمان تخریب گرمایی یا Thermal Damage Time فولیکول مو مورد توجه قرار گرفته است TDT مدت زمانی است که برای انتشار انرژی گرمایی و تخریب سلول های بنیادی در فولیکول مو و پاپیلا مورد نیاز می باشد . دستگاه لیزر الکس دایود لیزر توانایی تنظیم پهنای پالس از ۵ تا ۴۰۰ میلی ثانیه را با هدف تامین مدت زمان لازم جهت تخریب فولیکول های مو بدون ایجاد آسیب در اپیدرم را داراست. به علاوه احساس درد حین درمان با این سیستم حداقل می باشد .

شواهد ثابت کرده است که لیزر الکساندرایت دایود با طول موج ۷۵۵ نانومتر و ۸۰۸ نانومتر کارآمدترین نوع لیزر برای درمان پوست است. طول موج‌ها با انرژی بالا که توسط درستگاه لیزر Vikini Plus ساطع می‌شود، توسط دستگاه به انرژی گرمایی تبدیل میشود و گرمای آن به نواحی هدف در پوست، آسیب وارد میکند. لیزر الکساندرایت دایود بر پایه فرایندی به نام فوتوترمولیز عمل می‌کند که به معنی استفاده از نور (فوتو) برای گرم کردن (ترمو) ناحیه خاصی از پوست به منظور تخریب (لیز) بافت‌ آسیب‌دیده آن می‌باشد .

می دانیم که طول موج لیزر دایود برای رفع موهای زائد 808 نانومتر و طول موج لیزر الکساندرایت 755 نانومتر می باشد . بین دو طول موج 755 و 808 نانومتر دو تفاوت اساسی وجود دارد مورد اول تفاوت در عمق نفوذ آن ها و مورد دوم تفاوت در میزان جذب ملانین است .

بدین ترتیب که ضریب جذب ملانین در طول موج 755 نانومتر بالاتر بوده اما در مقابل عمق نفوذ در طول موج 808 نانومتر بیشتر است . داشتن ضریب جذب بالا و عمق نفوذ زیاد هر کدام دارای مزایایی می باشد . به عنوان مثال از لیزرهای با عمق نفوذ بالا در رفع موی زائد برای افرادی که پوست تیره تر دارند استفاده می شود و لیزر 755 نانومتر اثر بخشی فوق العاده ای در پوست های روشن تر خواهد داشت .

لیزر الکس دایود ویکینی با داشتن دو هندپیس 755 و 808 نانومتر از مزایای دو لیزر بهره برده و قابلیت درمان طیف وسیعی از مراجعین لیزر موهای زائد را دارا است . از طرفی با ترکیب دو لیزر در جلسات درمانی برای مراجعین می توان اثر بخشی درمان لیزر موهای زائد را بسیار بالاتر برد .

لیزر دایود الکس Vikini Plus Diode Alex دارای دو مد قدرتمند FDP و DP2 میباشد که در مد FDP سرعت دستگاه تا 10 هرتز بالا رفته و درد بیمار را به حداقل می رساند . این در حالیست که مد DP2 یا همان مد SHR می تواند یک شات را به حداکثر 7 تا 10 پالس تقسیم نماید و باعث افزایش کارایی به شکل چشمگیری شود . دستگاه لیزر دایود Vikini diode Alex دارای کولینگ تماسی بسیار قدرتمندی است که در هنگام کار از اپیدرم محافظت می کند و امکان درمان تهاجمی تر را فراهم می نماید .

اگرچه لیزر دایود ویکینی امکان نصب دو هندپیس را دارد اما خریدار می تواند مطابق با نیاز خود دستگاه را به صورت تک هندپیس تهیه نماید . افزون بر این امکان خرید و نصب هندپیس دوم هم در هر زمان وجود دارد .

لیزر دایود ویکینی مورد تایید کشورهای اروپایی و دارنده استاندارد CE و همچنین دارنده تاییدیه از سازمان غذا و داروی آمریکا FDA می باشد . منوی دستگاه Vikini Diode Alex دارای دو مد Easy و Pro می باشد . مد Easy قابلیت انتخاب تیپ پوستی و ضخامت مو را دارا بوده و کاربری بسیار آسانی دارد . در حالیکه مد Pro توسط کاربر تنظیم می گردد .

سرعت بالای 10 شات در ثانیه و نیز انرژی بالای تحویل شده به پوست سبب می شود تا بتوان قسمت پشتی بدن را در زمان کمتر از 5 دقیق لیزر نمود . دستگاه لیزر دایود Vikini Diode Alex با بالاترین توان 800 وات و استفاده از لنز IHD متمرکز کننده که اتلاف انرژی را به حداقل میرساند، و نیز کولینگ قدرتمند دستگاه علاوه بر اثر بخشی بالا، ایمنی زیادی برای بیمار خواهد داشت .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .

منبع و ماخذ : nice-tn.com