لیزر الکساندرایت Alexandrite

نکات خرید لیزر الکساندرایت دست دوم ، فروش دستگاه لیزر دست دوم الکساندرایت Alexandrite Laser Noblex ، شناسایی لیزر الکساندرایت دست دوم سالم Alexandrite Laser ، نکات خرید و فروش لیزر دست دوم الکساندرایت :

دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser Noblex از انرژی کانی الکس Alexandrite برای رفع موهای زائد و رفع بعضی لکه های پوستی استفاده می کند . در رفع موهای زائد انرژی این لیزر کاملا جذب ملانین موجود در ریشه مو شده و به پوست و بافت های اطراف آسیبی نمی رساند . در نتیجه موهای زائد با این دستگاه بدون هیچ گونه عارضه جانبی از بین می روند و شما دیگر شاهد رشد این موها نخواهید بود .

لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser از جمله لیزر های حالت جامد می باشد به این دلیل که سورس تولید کننده لیزر از جنس کریستال است می باشد . نوع تحریک این لیزر از نوع اپتیکی است یعنی لامپ های مخصوصی نور پر قدرتی را به سورس یا راد می تابانند و در نتیجه راد تحریک شده و از خود نور لیزر را ساطع می نماید . اولین نکته ای که از این مطلب برداشت می شود لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser دارای نوع مخصوصی از لامپ بوده و لامپ ها پس از تعداد معینی شات بایستی تعویض گردند . نور لیزر تولید شده در دستگاه توسط نوعی فیبر نوری با کمترین اتلاف به هندپیس انتقال داده می شود .

حال که با نحوه عملکرد این دستگاه آشنا شدیم می توان به نکات مهم هنگام خرید لیزرهای الکساندرایت دست دوم پرداخت :

1- در اکثر لیزرهای الکساندرایت Alexandrite Laser برای تعویض اسپات سایز باید تیپ دستگاه تعویض گردد که هم پروسه ای زمانبر است و هم به مرور باید تعویض گردند . بهتر است لیزر الکساندرایتی خریداری شود که مجهز به زوم هندپیس بوده و برای تعویض اسپات سایز نیاز به تعویض تیپ نداشته باشد .

2- نکته بعدی lcd دستگاه است برای تست lcd علاوه بر شفاف بودن تصویر به منو های مختلف رفته و تمامی کلید های روی منو ها را تست نمایید تا از سالم بودن تاچ دستگاه هم اطمینان حاصل نمایید .

3- همچنین داخل هندپیس لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser قطعه ای شیشه مانند با نام پروتکتور وجود دارد که باید کاملا سالم و شفا و بدون هیچگونه خط و خشی باشد .

4- اطمینان از عملکرد صحیح کولینگ گاز دستگاه در لیزر های الکساندرایت هم بسیار مهم است زیرا در لیزر الکساندرایت دو نوع کولینگ وجود دارد خنک کننده کرایو یا گاز و خنک کننده هوا ( که یک دستگاه مجزا می باشد ) در دستگاههای دارای خنک کننده گاز از سالم بودن این خنک کننده اطمینان حاصل نمایید . همچنین هزینه های شارژ یا خرید کپسول های گاز را مد نظر قرار دهید .

5- مطمئن شوید فیبر دستگاه سالم است ، فیبر قسمتی از دستگاه است که وظیفه انتقال لیزر تولید شده در دستگاه را به هندپیس بر عهده دارد . این فیبر های نوری قیمت های بالایی دارند .

6- همانند ipl ها و لیزرهای دایود تعداد شات کلی زده شده با دستگاه نشان از میزان کار کرد دستگاه دارد . لازم به ذکر است این عدد بر روی شمارنده ای که در دستگاه وجود دارد ثبت می شود و قابل تغییر نیست .

7- علاوه بر عدد ذکر شده در بالا شمارنده دیگری در دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser هست که تعداد شات زده شده توسط لامپ را نشان می دهد . این شمارنده نشان می دهد که تا تعویض بعدی لامپ چند شات دیگر می توان از این لامپ استفاده نمود . تعداد شاتی که لامپ دستگاه گارانتی می شود را نیز باید مد نظر قرار داد .

8- نکته بسیار مهم در خرید دستگاههای دست دوم توجه به شرکت فروشنده دستگاه می باشد که بهتر است نماینده انحصاری فروش دستگاه در ایران باشند و نیز باید اطمینان حاصل نمود که شرکت مربوطه خدمات دستگاه را ارائه می دهد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .

منبع و ماخذ : nice-tn.com