دستگاه لیزر آی پی ال IPL

نکات مهم در خرید لیزر دست دوم IPL SHR SMQ ، خرید و فروش دستگاه آی پی ال دست دوم ، فروش دستگاه دست دوم Elight SHR IPL ، موارد مهم در تهیه دستگاه دست دوم لیزر موهای زاید IPL SHR SMQ چیست :

دستگاه لیزر آی پی ال ایلایت Elight IPL مناسب تمامی افراد با هر نوع رنگ پوست و مویی است و با استفاده از این دستگاه لیزر موهای زائد به راحتی می توان تمامی موهای زائد و ناخواسته را از بین برد . همچنین این دستگاه به درمان بیماری های پوستی چون اسپایدر , روزآسه , وعوارض ناشی از صدمات نور خورشید به پوست می پردازد و مهمتر از همه افتادگی پوست و چین و چروک های آن را از بین می برد . استفاده زا این دستگاه مناسب تمامی افراد اعم از زنان و مردان با گروه سنی مختلف و .. است که با انتخاب این دستگاه می توانند به زیباتر شدن پوست خود و همچنین درمان موهای زاید خود بپردازند .

سیستم هایی که بر پایه انرژی نور بنا نهاده شده اند به گسترش تکنولوژی های مختلف کمک فراوانی را کرده اند . امرزوه با افزایش روز افزون افرادی که به دنبال راه های مختلفی برای از بین بردن موهای زاید با استفاده از روش های سریع , آسان , بدون عارضه و تاثیرگذار و غیر تهاجمی هستند باعث گسترش و فراوانی تکنولوژی های بر پایه نور شده است که دستگاه ایلایت و آی پی ال Elight IPL SHR یکی از آن هاست .

در هنگام خرید دستگاههای آی پی ال و ایلایت IPL Elight دست دوم باید به نکات زیر توجه نمود :

نکته بسیار مهم در خرید دستگاههای دست دوم توجه به شرکت فروشنده دستگاه می باشد که بهتر است نماینده انحصاری فروش دستگاه باشند و نیز باید اطمینان حاصل نمود که شرکت مربوطه خدمات دستگاه را ارائه می دهد .

اطمینان از عملکرد صحیح کولینگ دستگاه ، برای تست کولینگ هندپیس دستگاه را روشن نموده و هندپیس مورد نظر را در حالت آماده (Ready) قرار میدهیم . در این حالت پس از مدتی سری هندپیس می بایست کاملا سرد شود . لازم به ذکر است در برخی دستگاهها برای روشن کردن کولینگ دکمه ای بر روی منوی دستگاه وجود دارد که پس از Ready کردن باید دکمه مذکور را هم فعال نمود . توجه شود نبود دکمه فریز یک مزیت است و نشان از اتوماتیک بودن کولینگ می باشد . زیرا در دستگاههای با دکمه فریز در مواردی که اپراتور فراموش کند کولینگ را فعال نماید ریسک سوختگی به شدت بالا می رود .

علاوه بر عدد ذکر شده در بالا شمارنده ای بر روی هندپیس قرار دارد که تعداد شات زده شده توسط لامپ روی دستگاه را نشان می دهد. این شمارنده نشان می دهد که تا تعویض بعدی لامپ چند شات دیگر می توان از این لامپ استفاده نمود .

نکته بعدی lcd دستگاه است . برای تست lcd علاوه بر شفاف بودن تصویر به منو های مختلف رفته و تمامی کلید های روی منو ها را تست نمایید تا از سالم بودن تاچ دستگاه هم اطمینان حاصل نمایید .

توجه به ظاهر کریستالی که روی هندپیس واقع شده است و بدون خش بودن این کریستال ها ضروری می باشد .

علاوه بر نکات فوق باید دقت کرد که هندپیس دستگاه چند بار تعویض گردیده است . البته تعویض هندپیس بر روی دستگاه مشخص نمی شود و حتما باید با شرکت خدمات دهنده تماس گرفت تا شرکت مذکور مطابق شناسنامه دستگاه این عدد را به شما اعلام نمایند. همانطور که در بالا ذکر شد در هر 3 الی 4 بار تعویض لامپ نیاز به تعویض هندپیس می باشد .

تعداد شات کلی زده شده با دستگاه چقدر است ، این عدد بر روی شمارنده ای که در دستگاه آی پی ال و ایلایت IPL SHR وجود دارد ثبت می شود و قابل تغییر نیست . بدیهی است که این عدد معیار خوبی از میزان کارکردن دستگاه می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .

منبع و ماخذ : nice-tn.com